artlineturkiye artline.turkiye

artline 1 uzun bir tarih

UZUN BİR TARİH

Shachihata 1925 yılında stampa pedine muhteşem bir yenilik getirerek her şeye başladı. Japonya’da stampa ve kaşe demek Shachihata demektir. Sadece Japonya’da değil dünyanın birçok yerinde insanların Shachihata ürünlerini sevmesi, birçok iş dalındaki faaliyetlerinde Shachihata için hem gurur kaynağı hem yönlendirici oldu.

artline 2 felsefe

KURUMSAL FELSEFE

Shachihata firma kurucusunun 80 yıl önce tutku haline getirdiği şu felsefeleri sürdürüyor;

-Gelecekteki ideallere yönelik yeni fikirler geliştirmek ve tüm topluluklara sürekli katkı sağlamak (Tutku)

-Zaman esastır. İş yönetimi zamana karşı çabadır. (Hızlı olmak)

-Yaratıcı şekilde güçlü ol, konuları ve amaçları tam anla, yapılması için her şeyini ver. (Kararlılık)

-Diğerlerinden önce hedefe ulaş. Zafer öncülere gelir. (Cesur)

artline 3 nanoteknoloji

NANO TEKNOLOJİK ARAŞTIRMALAR

Shachihata Milimetrenin milyonda bir büyüklüğünde stabil pigment moleküllerini üretmeyi başardı. Molekül ne kadar ince olursa kağıda o kadar hızlı erişir ve çabuk kurur. Ama aynı zamanda kağıtta çabuk da dağılır. Fakat Shachihata kağıtta dağılmayı önlemek için özel bir teknoloji geliştirdi. Bazı ürünlerinde bu teknolojiyi kullanmaya başladı.

artline 4 tuketiciyle

TÜKETİCİYLE İÇİÇE

Japonya’da ve dünyadan gelen müşteri fikirlerini Shachihata yeni ürün geliştirme sürecine dahil ediyor. Japonya yüksek performanslı stampa pedleri, markörler ve diğer ürünler için tek kullanılan yer olmadığından Shachihata dünyanın çeşitli yerlerindeki kullanıcıları dinliyor. Birçok fuara katılarak tüketiciyle bir araya gelip taleplerini hızlıca alabiliyor. 

Artline kataloğunu inceleyebilirsiniz.

X